Izbornik Zatvoriti

Veštine prodaje

Povećajte vrednost vaše robe ili usluge u očima kupaca

 

Prodaja je veština koja se kao i bilo koja druga veština  može naučiti. Za ostvarivanje vrhunskih rezultata u prodaji, neophodno je dobro poznavanje svih aspekata prodaje – poznavanje robe/usluge, poznavanje prodajnog procesa koji uključuje i potrebe kupca, kao i lični stav. Uz to, neophodna je sposobnost kreiranja vrhunskog kupovnog iskustva kupcu koji će se sa zadovoljstvom ponovo vratiti. Majstorski nivo prodajne veštine se najlakše postiže učenjem od pravih majstora ovog zanata.

Naše radionice pokrivaju sve činioce uključene u čin prodaje – kupca, robu/uslugu, prodavca i prodajno mesto. Takođe, u zavisnosti od skupa odgovornosti vezanih za različite pozicije, nudimo radionice koje će poboljšati prodajne veštine:  

  • Prodavaca (maloprodaja – veleprodaja)
  • Rukovodioca prodaje (poslovođe – menadžeri – direktori prodaje). U okviru ovih radionica pokrivamo i oblasti vezane za upravljanje ljudskim resursima i liderstvo neophodne za uspeh svakog rukovodioca.

Trening prodajnih veština obuhvata sledeće oblasti

  • Priprema (lična i profesionalna) → Povećanje potencijala prodaje
  • Podizanje ličnog i timskog duha (energije) →  Više entuzijazma
  • Različiti prodajni stilovi →  Razvijanje prodajnog stila
  • Poznavanje robe/usluge sa aspekta prodavca, kupca i korisnika →  Veća sigurnost
  • Uspostavljanje kontakta sa kupcem →  Osvajanje poverenja
  • Prilagođavanje kupcu →  Ostvarivanje boljeg kontakta
  • Komunikacija (neverbalna i verbalna) →  Uverljivost u prezentaciji
  • Otkrivanje potreba →  Stvaranje osnove za vršenje uticaja
  • Prodajna prezentacija i emotivno angažovanje kupca → Kreiranje i pojačavanje želje za kupovinom
  • Savladavanje otpora u prodaji →  Povećano samopouzdanje i izvesnije zaključivanje prodaje               
  • Kvalifikovanje kupca →  Uštedeti vreme koje se investira u proces prodaje
  • Zaključivanje prodaje →  Osiguravanje uspešne prodaje
  • Postprodajne aktivnosti →  Održavanje dobrog odnosa sa kupcima i poboljšanje proizvoda/usluga
  • Najčešće greške u prodaji → Smanjenje procenta izgubljenih prodaja

Naši treninzi biće krojeni prema potrebama Vaše firme i ciljevima koje želite da postignete.